Like sikkert som våren, er vårrengjøringa og «Den Store Ryddesjauen». I mitt tilfelle har den resultert i tre sekker med gamle klær og sko og sengetøy og håndklær som jeg ikke aner hvorfor jeg har spart på, samt at jeg har mottatt nye sekker med mine gamle klær og sko og interiør og leker som min mor har ryddet ut av sitt hus! Summa summarum går vi vel ut i null…

Men det dukker da opp noen skatter innimellom. Som dette knyttede teppet av ull som jeg hadde på barnerommet , og den strikka, rosa grisen! Mon tro om oppskrifta finnes fortsatt? I tillegg til det som er håndlaget, må jeg bare vise fram et par andre leker fra min barndom. Som min aller første dukke. Eller, det som er igjen av den…

Denne strikkagrisen laget mamma til meg da jeg var lita. Broren min hadde en heklet apekatt.

Grønn lekeskilpadde fra min barndom.

Denne kaninen trenger først og fremst en vask, deretter litt TLC.

Min aller første dukke. Den er kosa ihjel...