This slideshow requires JavaScript.

Det har blitt flere nye halser siden sist. Jeg strevde en stund med mønsteret på disse vridde halsene (de i pastellfarger), og skjønte ikke hvorfor de ikke vridde seg! Helt til noen påpekte at jeg gjorde kastene mine feil vei… Myke, luftige og sommerlige er de i alle fall blitt, og jeg har testet dem sammen med vårjakke og joggesko. Perfekt kombinasjon. Jeg har også laget en jeansblå rillestrikket hals som tegner til å bli en ny personlig favoritt. Den passer til alt!

Etiketten skal pryde alt vi har med oss på Torgdagen.

Standen vår på Torgdagen skaper stort engasjement på Bustusheimen. Jeg har fått laget tøffe etiketter til alle som forteller at «en andel av inntekten av dette produktet går til Bustusheimen Velforening». Vi stiftet Velforeningen i et søndagsmøte med kaffe og vafler. Vi har allerede planlagt en vårrydding langs veien. Dette blir bra! Nå venter jeg bare på tøymerkene mine.