Flerfarget ullbukse og flerfarget mose.

Mormor strikker masse og mormor strikker fort. Heldigvis for oss har hun funnet tid til å strikke en flott, flerfarget ullbukse til vår lille Hoppsideisi. Den er strikket av et spraglete garn og er god og romslig, akkurat slik barnehageullbukser skal være. Vi gleder oss til å ta den i bruk. Det minnet meg på at jeg selv har liggende fire nøster spraglete garn som jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre med. Dermed havnet det på loftet. Nå er det kommet fram igjen. Kanskje blir det flere ullbukser til de minste, eller kanskje sokker til meg selv? Synes mønsteret blir så flott med denne typen garn!

This slideshow requires JavaScript.

På bildene ser dere også noen av høstdekorasjonene vi laget i helga. Bærturen resulterte nemlig i lite bær, og mest mose og kongler i bøtta…

Leirhjertene med mose i forskjellige farger var flotte dekorasjoner ute i hagen.