Pradas modeller bar hårbånd i flettestrikk på catwalken da de viste frem høst/vinterkolleksjonen. Et søk på Prada flettet strikk gir massevis av treff, og mange er ute etter oppskrifter på det flotte tilbehøret. Kanskje litt dumt av meg å påstå at jeg kunne lage disse hårbåndene uten noensinne å ha prøvd meg på flettestrikk… (sorry, Nina!). Nylig hadde jeg nemlig æren av å strikke noen på oppdrag, garnet fikk jeg tilsendt i posten. Men jeg fant jo ut hvordan det skulle gjøres, de ble postet på lørdag og siden har jeg laget noen til meg selv også. Det vil si, de havner i «gaveskuffen». De er søte, tøffe, anvendelige og varme. Jeg har brukt dem både inne og ute. De løfter uten tvil antrekket. Dessuten er de kjekke på en bad hair day.

Denne halsen har jeg strikket på oppdrag, hårbåndet var en ekstra bonus:)

Jeg vil ha!

Neste prosjekt er disse fantastiske sokkene inspirert av Pradas visning. Er de ikke fantastiske? Jeg har allerede hyret en gjestestrikker til oppdraget. Nå er jeg utrolig spent på resultatet!