Tror vi ble litt slitne av å lage den store saueflokken. Det har gått litt trått med håndarbeidet i ettertid. Dessuten har man vært på inspirasjonstur til Det Store Utland og bare blitt mer overbevist om at strikking er unikt og fantastisk. De kan jo ikke strikke i London! Ingen ullprodukter å se på markedene! Men mye annet fint, særlig i vintagebutikkene. Mitt «nye», blå ullcape fortjener muligens å bli vist fram på bloggen? Det må fikses snarest. Kanskje man skulle fått seg en bod på Camden Market…? Der skulle vel halser og hårbånd fått bein å gå på. De siste produksjonene fra min side inkluderer flere sauer (akk…), hårbånd på bestilling, en poncho med Mariusmønster – i retrofarger – som min mor gjestestrikker, for jeg har ikke tid…! Samt sitteunderlag og andre ting vi skal ha med på julemessa i november. Jeg har også prøvd meg på stofftrykk på barneklær! Jeg er omtrent like flink til det som jeg er til å spille gitar. Nok en ting jeg har begynt med siden sist. Skulle tro jeg hadde veldig god tid. Men det har jeg jo ikke. Kanskje jeg kan skylde meg selv…

Mine første stunt-trykk!

En foreløpig favoritt!

For multer er jo verdifulle, ikke sant?

Denne liker pappa best...

Beskriver vel de fleste barn i den alderen.

Lokale helter!

Fortsatt traktorinspirert.

No milk today...