Fint med ullbukse selv om man er blitt 3 år.

Et lite apropos til gårdagens «tulletid»-innlegg; nå er det også «ulletid»! Jeg er alltid redd for at ungene skal fryse, kanskje fordi jeg er så frossen selv. Derfor går de oftest i ull. Det rosa ullsettet, kanindressen, ullbuksa, Eliasgenseren og farmorkofta brukes flittig nå. Disse snapshotene ble tatt i morges, på vei ut døra. 3-åringen har nettopp fått ny, varm ullbukse av mormor (tusen takk!). Minsta er kledd i arva ullsett i Fanamønster. Hun er i hvert fall tredjemann som bruker det, og det er like fint fortsatt. Både og jeg og Lille G tok bilder av lillefrøkena, det verste er at dere sikkert ikke ser forskjell på de jeg har tatt og de som han har tatt… Han viser stor interesse for fotoapparatet, og jeg lar ham få holde på. Han elsker å se på bildene sine etterpå. Særlig hvis noen av oss ser litt rare ut på bildet. I dag tok han bilder av flere rom i huset, og ett ned i do…! Det er sensurert. De første bildene tok han med mobilen min fra barnevogna da han var ett år, de har jeg fortsatt tatt vare på. Det blir artig å ta dem fram senere:)

This slideshow requires JavaScript.