Fin, tradisjonell genser...

Er det flere enn jeg som har poser med dårlig samvittighet liggende? I skuffer og skap har jeg en del påbegynte, ikke ferdige prosjekter… Ofte har jeg startet opp med stor iver, bare for å oppleve at interessen daler i takt med at arbeidet skrider fram. Enten fordi det ikke ble helt som jeg hadde tenkt, eller fordi mønsteret er for vanskelig (jeg gidder ikke lese alt…), eller fordi det blir større eller mindre enn det skulle bli (hvem strikker prøvelapp? Helt ærlig!). Ofte er det det sistnevnte som er problemet. Denne Mariusgenseren synes jeg er helt nydelig; tradisjonell, hvit og i feminin fasong. Så hvorfor ligger den i skapet? Og hvorfor har jeg egentlig strikket pannebånd – og én og en kvart strømpe? Fordi det tok meg litt tid (hørte jeg sta?) å innrømme at den er for liten til meg. Den passer over alt ellers, men er for kort i livet. Er det noen som er interessert i å ta over? Den passer en jente/dame størrelse S eller XS.

This slideshow requires JavaScript.